A čas plyne ...
Přívětivý čas všem.
A čas plyne …
Kdo si pamatuje, co bylo včera?
Kdo vzpomene, co bylo před týdnem?
Na delší čas je zbytečné se ptát. Většině lidí už dění v čase splynulo v jeden tok. Kdy co bylo, zapomenuto jest. Co řekl ten či který politik … a že u toho stačil třikrát otočit hlásané naruby … zapomenuto jest.
Žijeme teď a tady. V pasti zapomnění. Tím si s každým, kdo zapomněl, může dělat ten, kdo ví, co chce.
Informace mizí a podstrkují se falešné důkazy, které nahrávají pouze logickým mozkům, jež ztratily cítění.
Informace mizí a podstrkuje se, že stačí věřit, nikoli vědět. Vědět, znamená cítit a mít čisté propojení s živou sítí.
Vracíme se do éry upalování čarodějnic. Neb ty měly propojení s živou síti a věděly. Systém se jejich věděním cítil ohrožen, a proto končily na hranicích. Jak je to dnes?
Mimochodem, kolik jste jich upálili v letošní pátek? Víte, co tento temný rituál znamená? Víte, že skrz bolest upalování, byť symbolickou, se otvírají brány do hrubých světů a jejich morfologických polí? Víte, že tento svátek nahradil oslavu probouzení, čistou, která naopak otvírala brány – ány k životu? Stejné je to s pálením či topením Morany a dalšími původně živými svátky.
A čas plyne …
Co bylo před třemi dny? A že jsme pálili čarodějnice? To je pryč. Život jde dál. Však jsme se konečně aspoň na chvíli sešli. Popili a poklábosili.
A čas plyne …
Včera si děti hrály v lese, s dřívky, klacky a kamínky. Lezly po stromech, pozorovaly cvrkot přírody. A četly z ní. Přirozenou cestou prohlubovaly propojení z živou sítí. Dnes sedí před svítícími monitory. I plastové hračky, které nahradily ty přírodní, se stávají minulostí. Sedí paralizovány a fascinovány. Žijí virtuální život. A ten skutečný?
A čas plyne ...
Přeprogramované mozky odmítají slyšet, vidět, cítit.
A Vy, co ještě slyšíte, vidíte i cítíte? Vězte, že to počalo vynálezem knihtisku. Knihtisku, který je dnes oslavován. Něco přinesl – technickou revoluci a umělé šíření informací, i něco vzal - nastalo postupné odpojování se od přirozených silových a jemnohmotných polí. To znamená od přirozené knihovny, která byla všude kolem nás. Všichni mohli vědět a ověřit si, protože všichni k ní měli přístup. Bylo v ní vše – dobré i zlé. Ale Vy už víte, že je to jen úhel pohledu. Že je to jen způsob využití či proti-užití informací. Že je to způsob učení.
Ještě je čas …
Ještě je čas otočit kolem času a připojit se zpět ke zbytkům živé sítě. Neb živá síť umírá. Jak může být strom – dřěvo – děrevo – děrvo – mas – živý, když kolem něj denně projedou tisíce aut a on je jimi jako umělým zdrojem též přeprogramováván? Nový program putuje podzemním živým internetem i do míst bez aut a přeprogramovává. A síť umírá. To je jen příklad. Záření, umělé sítě, ale i vyumělkování zahrad a mnoho dalšího bere přirozenost a živost. Živá síť postupně umírá.
Život byl záměrně přesměrován na „on-line“, aby lidé sami volali po rychlejší síti. Neb stávající jim brání pracovat, vzdělávat se, spojovat – je pomalá. Jen houšť, jen víc, jen rychleji! A živá síť umírá.
Ještě je čas …
Vyjít do lesa, jít na louku a znovu v sobě probouzet cítění a propojování se s živou sítí. To je způsob, jak ověřit získané a přečtené informace. Postupný návrat k přirozenosti, k sobě. Propojit se s živou sítí i za cenu, že ucítím její bolest. Její bolest je mou bolestí. To bylo nastaveno jako postupná výuka. Zvrhlo se to. Bol-lest. Odpojit se znamená přestat cítit nejen bolest, ale vše.
Kdo má odvahu se připojit a obejmout svoji bolest, ubere bolest z živé sítě. Bez zahojení své, těžko může hojit jinou. To se dnes děje a to je též lest – past – díra zvaná páchání dobra, do níž takový člověk padá.
Kdo má odvahu obejmout svoji bolest v živé síti, zcělí její – svojí - část. Zmizí symboly – sym-bol jako vložená symetrie bolu. Zmizí žízeň „ži“ – žízeň po životě, zůstane z dnešního živiá jen čisté vi – viá. Spojíme-li úsilí a obejmeme-li své bolesti v jejich přijetí, síť viá se probudí v takové síle, že bude schopna obnovit přirozený řád chodu času.
Přeji všem přívětivý čas – setkáme se v síti viá.
Odkaz na videa.
Odkaz na YouTube.